Пам'ятка бійцю

Меню

Пошук

Вітаю Вас, Гость · RSS 20.11.2019, 12:48

Головна » 2011 » Жовтень » 19 » Лінія конфлікту
09:18
Лінія конфлікту

18 жовтня в Соціально-психологічному Центрі пройшло тренінгове заняття в рамках програми «Клас» для підлітків ЗОШ №4 7-Б  класу. Тема тренінгового заняття - «Лінія конфлікту». Мета заняття: розвиток ціннісно- комунікативної сфери підлітків, оволодіння  знаннями про конфлікт, набуття навичок вербального вираження своїх почуттів.

Підлітки брали активну участь у тренінговому занятті: відповідали на різні запитання, приймали активну участь у психологічних іграх. Вправи  «Слухові асоціації до поняття «конфлікт»», «Інтерв’ю», «Трикутник влади» допомогли краще зрозуміти природу конфліктів та розвити навички конструктивного спілкування.

Неприємні спогади пов’язані з поняттям «конфлікт». Конфлікти супроводжуються нерозумінням, образами, почуттям невдоволення, стресами, злом, агресією, зруйнованими взаєминами…

Напевно, немає такої людини, яка у своєму житті не побувала б у конфлікті, адже конфліктною є будь-яка ситуація, у якій пересікаються різні погляди, потреби, інтереси, цілі, бажання різних людей. Конфлікти вносять напруженість у стосунках, позбавляють нас спокою і радості, не дають можливості повноцінно працювати. А особливо прикро те,  що найчастіше конфлікти виникають через дрібниці – наше невміння спілкуватись, небажання зважати на потреби інших. Але конфлікти можуть мати і позитивні наслідки, якщо вони є конструктивними та легко сформованими. Такі конфлікти, як правило, вирішуються шляхом компромісу: без сварок, бійок, крику, взаємних образ. Тоді вони допомагають розв’язати спільні проблеми.

Вміння йти на компроміс допомагає вирішити конфлікти набагато швидше та без усяких побічних наслідків.      

Таким чином, проблема конфлікту й захисту від нього є однією з актуальних проблем часу, її вирішення потребує не тільки певних знань, а й бажання самих людей безконфліктно вирішувати суперечки.

Правила поведінки в конфліктній ситуації

·        Намагайся запобігати конфліктові.

·        Перш, ніж щось зробити, подумай, чи не заважатиме це іншим.

·        Завжди дотримуйся слова.

·        Якщо ти завинив, попроси вибачення.

·        Доклади зусиль, щоб пом’якшити наслідки конфлікту.

·     Не гнівайся, посміхнись, доброзичливо звернися до опонента з пропозицією спокійно розібратися в ситуації, що склалася.

·        Запропонуй варіант взаємної згоди.

         Бажаю безконфліктного життя!

                                                           

                                                       Антоніна Смирнякова,  психолог по роботі з підлітками



Переглядів: 868 | Додав: spcenter | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Соцiально-психологiчний центр © 2019 Хостинг від uCoz