Пам'ятка бійцю

Меню

Пошук

Вітаю Вас, Гость · RSS 20.11.2019, 12:45

Головна » 2011 » Листопад » 1 » Тренінгове заняття «Поведінка в ситуації конфлікту»
16:43
Тренінгове заняття «Поведінка в ситуації конфлікту»

 Тренінгове заняття «Поведінка в ситуації конфлікту»

    Психологом Соціально – психологічного Центру  Смирняковою А.М. для учнів 8-В класу ЗОШ №1 було проведено тренінгове  заняття «Поведінка в ситуації конфлікту».

    Мета заняття: подати інформацію про актуальність проблеми конфлікту, його функції, динаміку; ознайомити підлітків з впливом психологічних особливостей особистості на вирішення конфлікту; сприяти згуртованості учнів класу, встановленню довірливих стосунків; створення позитивного емоційного фону, корекція нетерплячості; розвиток здатності до релаксації, уміння  слухати себе й визначати свій настрій, підтримувати позитивний емоційний фон. На початку заняття учні виконували вправу «Ім’я»: на аркуші паперу учасники великими літерами пишуть своє ім’я. Потім Антоніна Миколаївна пропонує на кожну літеру імені написати позитивну або негативну рису.

       Наступна вправа «Прийняття правил групи». Методом «мозкового штурму» учасники пропонують свої варіанти правил. Правила були такими:

  • працювати «тут і тепер»;
  • висловлюватись по черзі (правило руки);

  • говорити від «Я»;
  • дотримуватись регламенту;

  • зберігати конфіденційність;
  • бути активним.

  • дотримуватись правила «стоп»;
        Після того, як усі учасники групи назвали свої імена, їм запропонували подумати і намалювати малюнок «Моє ім’я», що у вигляді символів або образів відображав би зміст обраного імені. Після виконання малюнка проводилось обговорення робіт.   

   Цікавою була вправа «Довіра»: учасники стали у тісне коло, виставивши вперед  долоні паралельно тулубу та вибравши добровольця, який, закривши очі, хилився, падав у різні сторони, а всі, хто був у колі, повинні  його підхопити, не дозволивши впасти. 

    Під час гри «Море хвилюється» учні вчились розрізняти й читати емоційні стани інших людей, адекватно передавати свій стан. Ця гра коригує нетерплячість,виховує стриманість. 

   Після гри учням було запропоновано сісти в зручній позі, заплющити очі, розслабитися й прислухатися до себе, ніби зазирнути в себе,  подумати: що кожний відчуває, який у нього настрій. Через кілька хвилин усі учасники групи по черзі  розповідали, не розплющуючи очей, про те, як вони почуваються і який у них настрій. Вправа дала змогу діагностувати  емоційне самопочуття, сприйняття учнями  форм і методів роботи групи.  

     Антоніна Миколаївна цікавилася враженнями від заняття, подякувала класові за роботу й запросила на наступну зустріч. Усміхайтеся! За серйозного виразу обличчя напружені  17 м’язів, а в усмішці – 7. Фізіологічний сміх – це вібрація й масаж, що знімають напруження. Усмішка покращить настрій вам і навколишнім, для усмішки шукайте приводу, провокуйте усмішку. 

Світлана Огарь,  соціальний працівник


 

Переглядів: 849 | Додав: spcenter | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Соцiально-психологiчний центр © 2019 Хостинг від uCoz