Пам'ятка бійцю

Меню

Пошук

Вітаю Вас, Гость · RSS 18.10.2017, 03:48

Головна » 2014 » Березень » 31 » Використання інтерактивних вправ
12:06
Використання інтерактивних вправ

Термін «інтерактивний» прийшов до нас із англійської і має значення «взаємодіючий». Суть інтерактивного навчання полягає у тім, що навчальний процес відбувається тільки шляхом постійної, активної взаємодії всіх учнів. Це співнавчання, взаємонавчання (колективне, групове, навчання у співпраці), де і учень, і вчитель рівноправні, рівнозначні суб’єкти навчання, розуміють, що вони роблять, рефлектують з приводу того, що вони знають, вміють і здійснюють. Учитель в інтерактивному навчанні виступає як організатор процесу навчання, консультант, який ніколи не «замикає» навчальний процес на собі. Головним у процесі навчання є зв’язки між учнями, їх взаємодія і співпраця. Результати навчання досягаються взаємними зусиллями учасників процесу навчання, учні беруть на себе взаємну відповідальність за результати навчання.

Організація такого навчання передбачає моделювання життєвих ситуацій, використання рольових ігор, спільне вирішення проблем на основі аналізу обставин та відповідної ситуації тощо. Для ознайомлення класних керівників старших класів з інтерактивними формами роботи, що пов’язані з профорієнтацією підлітків практичний психолог Ольга Цибізова провела для них тренінг «Використання інтерактивних вправ в роботі класного керівника». Тренінг відбувся на базі Соціально-психологічного Центру у рамках співпраці з Міським методичним центром м. Славутича. Під час тренінгу були практично відпрацьовані інтерактивні методики за допомогою гри «Перспектива». Завдяки участі у грі учасники тренінгу зможуть використовувати інтерактивні методики у своїй роботі та самостійно проводити дану гру з учнями.

Переглядів: 424 | Додав: spcenter | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Соцiально-психологiчний центр © 2017 Хостинг від uCoz