Пам'ятка бійцю

Меню

Пошук

Вітаю Вас, Гость · RSS 21.09.2020, 03:14

Головна » 2012 » Листопад » 16 » Вплив реклами на прийняття рішень
15:59
Вплив реклами на прийняття рішень

Реклама має неабиякий вплив на прийняття наших рішень. Вона всюди – на вулиці, вдома, на роботі. Як висловився французький письменник і, у минулому, успішний рекламіст Фредерік Бегбедер: «…Реклама змушує вас мріяти про речи, яких у вас ніколи не буде. Про вічно лазурові небеса, про незмінну й спокусливу красу, про ідеальне щастя, підкрашене у PhotoShop’e. Вона перебиває ваші телефільми, щоб нав’язати свої логотипи. Заповнює рекламними слоганами ваші улюблені журнали. Від неї не сховатись. Вона забороняє вам сумувати. Вона заважає вам думати…». Чи насправді реклама має такий вплив, як вважає відомий письменник, чи це лише міф навіяний все тими ж засобами масової інформації? Питання цікаве і мабуть риторичне. Завдяки гарній і якісній рекламі надавач послуг і власник товару може не турбуватись про свій прибуток. Але, чи може споживач довіряючи лише рекламі не хвилюватись щодо якості товару…


Ця цікава і актуальна на сьогодні тема була піднята на занятті з елементами тренінгу «Вплив реклами на прийняття наших рішень», що пройшло у Соціально-психологічному Центрі. Заняття було проведено практичним психологом Світланою Вишневською у рамках програми «Клас» для учнів 8-В класу ЗОШ №1. За допомогою захоплюючих вправ і нової інформації щодо реклами підлітки визначили, як саме вона діє, як впливає на свідомість. Учням було запропоноване аналітичне і критичне ставлення до рекламної продукції. Адже вирішальним у впливі на поведінку повинно бути усвідомлення того, що основним є власна життєва позиція.

Переглядів: 820 | Додав: spcenter | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Усі смайли
Код *:
Соцiально-психологiчний центр © 2020 Використовуються технології uCoz