Пам'ятка бійцю

Меню

Пошук

Вітаю Вас, Гость · RSS 23.06.2017, 05:29

Головна » 2014 » Січень » 31 » Вплив реклами на свідомість людини
17:03
Вплив реклами на свідомість людини

Для учасників програми «Лідерство – шлях до успіху» соціальний педагог Оксана Овчарук разом із практикантом Яном Одиницею, студентом Київського національного університету культури і мистецтва, провели лекційне заняття «Вплив реклами на свідомість людини». Вже давно відомо, що при створенні реклами її творці використовують елементи психології. Найчастіше акцент робиться на зорове (перенасичення об’єкту, що рекламується, яскравими кольорами та елементами) та слухове (використання музичного ефекту) сприйняття. Підлітки, які відвідали лекцію, дізналися про подробиці та нюанси створення якісної реклами та спробували себе у ролі креативних рекламщіків. 


Переглядів: 493 | Додав: spcenter | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Соцiально-психологiчний центр © 2017 Хостинг від uCoz