Інформація
Пам'ятка бійцю

Меню

Пошук

Вітаю Вас, Гость · RSS 20.11.2019, 12:44

Головна» Публікації » Проект «Підвищення якості житлово-комунальних послуг, які надаються жителям Славутича, через посилення впливу громадськості» в дії

Проект «Підвищення якості житлово-комунальних послуг, які надаються жителям Славутича, через посилення впливу громадськості» в дії

Під час заходу, що відбувся у приміщенні Соціально-психологічного Центру, учасники ознайомились з результатами соціологічного опитування споживачів послуг, яке мало на меті визначення якості комунальних послуг та збір пропозицій і рекомендацій щодо їх покращення.

Результати дослідження показали наступне:

·   Серед джерел інформації щодо питань житлово-комунальної сфери найбільшою затребуваністю у жителів міста користуються міське телебачення (63%) та газета «Теледень-Славутич» (57%).

·       Інформаційний листок «Комфорт» респонденти вважають цікавим, але через невеликий тираж не завжди мають можливість ознайомитись з його змістом. Ті, хто вже мав змогу тримати в руках цей листок, хотіли б і надалі мати таку можливість і щоб вона була  більш доступною і регулярною.

·     Основну відповідальність за стан справ у комунальному господарстві міста, жителі покладають на ті організації, які безпосередньо займаються його належним функціонуванням, а очолити цей процес має влада міста

·     Індекс загальної задоволеності І зад = 0,1302 свідчить про певний, хоча і не значний рівень задоволеності діяльністю підприємств, які обслуговують будинки славутичан.

Половину опитаних діяльність обслуговуючих підприємств задовольняє. При цьому кожного десятого (10,1%) – повністю і ще 40,4% - скоріше задовольняє. Іншу половину – не задовольняє. Із них – кожного п’ятого (22,8%) – скоріше не задовольняє і 8,3% - зовсім не задовольняє.

· Більше всього респондентів задовольняють дві послуги – забезпечення холодного водопостачання (висока ступінь задоволеності) та прибирання прибудинкової території (вища за середню ступінь задоволеності)

· Незадоволені респонденти такими послугами: прибирання підвалу та технічних поверхів, технічне обслуговування ліфтів та забезпечення гарячого водопостачання

·      За вирішенням питань, які стосуються комунальних послуг, більшості респондентів доводилось звертатися до ЖКЦ (40,4%), (29,6%) – до підприємства, яке обслуговує будинок, (19,8%) – до УЖКГ, (8,9%) – до міської влади і ще 0,8% до інших.

·  Своїми зверненнями до всіх структур респонденти задоволені лише незначною мірою. Найбільше – при зверненні до міської влади і найменше – при  зверненні до підприємства, яке обслуговує будинок. Респонденти не тільки найбільше задоволені результатами своїх звернень до міської влади, але вони найвище оцінили культуру обслуговування представників міської влади -  рівень задоволеності вищий за середній

·   Серед зауважень до якості комунальних послуг найбільше нарікань респондентів було на відсутність гарячої води, на якість прибирання та високі тарифи на комунальні послуги

·  Пропозиції щодо поліпшення якості надання комунальних послуг прямо випливають із зауважень, а саме зменшити тарифи, поліпшити прибирання, посилити відповідальність та сумлінніше ставитись до своїх обов’язків

 

·        Серед першочергових питань, які потребують негайного вирішення, респонденти називали

·        ремонт будинків (45,0%);

·        робота з боржниками по оплаті комунальних послуг (43,8%);

·        безпритульні собаки та коти (40,2%);

·        ремонт внутрішньо квартальних доріг (39,4%);

·        наведення та підтримка чистоти в лісі біля міста (37,6%);

·        освітлення дворів (36,8%).

·        Всі запропоновані респондентами пропозиції поводження з боржниками є доволі жорсткими, хоча майже всі опитані наголошували, на необхідності при вирішенні проблеми з боржниками підходити індивідуально, з одного боку враховуючи суму боргу  та матеріальний стан сім’ї, та не зважати на соціальне положення та посаду боржника  з іншого боку.

·       Респонденти розділили порівну між тими, хто вважає, що ідею роздільного збору та переробки сміття підтримає більшість жителів міста (40,7%), та тими, хто думає, що ідею підтримає лише незначна частка містян (40,9%). Десята частина опитаних (10,6%) взагалі вважають, що ця ідея не знайде прихильників.

·      До особистої участі у роздільному зборі та переробці сміття готові ¾ опитаних (73,1%), а не готові 26,9%.

·    Більше третини учасників опитування (37,0%) вважають, що ідея створення ОСББ поки що викликає багато запитань, та потребує вивчення досвіду. Ще чверть опитаних (28,2%) зазначили, що про діяльність ОСББ поки що мало інформації. Тільки кожен шостий (17,1%) виступає безперечно за створення таких об’єднань. Ще 14,2% висловили проти такої ідеї.

     Дані результати опитування були обговорені учасниками, на основі аналізу складені рекомендації для обслуговуючих підприємств щодо підвищення якості послуг.


В ході круглого столу відбулась презентація «Абетки споживача» - спеціального видання Центру розвитку громади, яке видано в рамках цього ж проекту і містить інформацію щодо прав споживачів, гарантійних зобов’язань виробників, шляхів захисту інтересів споживачів.

Наприкінці учасники отримали по кілька примірників збірки та висловили свої пропозиції щодо тематики семінарів, які заплановано провести в рамках проекту з представниками організацій – виробників послуг.

Інформаційна служба

Центру розвитку громади

Категорія: Центр розвитку громади | Додав: spcenter (13.10.2011)
Переглядів: 886 | Рейтинг: 1.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Соцiально-психологiчний центр © 2019 Хостинг від uCoz
Хостинг від uCoz